August 18, 2012

a very morning experience

My dear friend Csilla is visiting me in Slovakia this weekend. And as it was Saturday my parents suggested to join them at the local market. I can only tell you how hesitant I was, as I knew that I wouldn't find there racklet as in Berlin, neither marzipan croissant as in Prague.
But still, at 8am we were up and ready to go (more or less). We have seen loads of vegetables and fruits, some flowers and basically everything what belongs to the proper market place.
It's still funny for me that after living somewhere almost my whole life I've been always missing this experience. Oh well, as I say: everything is once for the first time :)
Do you like markets?
Moja dobra kamaratka Csilla je u mna tento vikend na navsteve. A kedze je sobota, je dobrym zvykom mojich rodicov vybrat sa na trh. Tentokrat v ramci zazitkov, navrhli aby sme sli s nimi. Dufam, ze je Vam vsetkym jasne ako sa mi "velmi" chcelo v sobotu rano vstavat, nakolko som vedela, ze tam nenajdeme ani racklet ako v Berline, ani marcipanovy croissant ako v Prahe.
Ale aj napriek vsetkemu sme uz o osmej rano boli hore a pripravene vyrazit za zazitkom. Videli sme vela zeleniny, ovocia a kvetov - vsetko co patri na trh. Obohatila som si svoju madarsku slovnu zasobu. A dali sme si vynikajucu kavu.
Este stale je pre mna zabavne, ako po tom co som tu zila skoro cely zivot, mi nikdy nenapadlo ist na trh a v skutku mi chybal tento zazitok. No co uz. Ako stale hovorim: vsetko je raz po prvykrat :)
Chodite rano na trhy?
Photobucket


Be the first to reply!

Post a Comment

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x