August 30, 2012

scrapbooking


Do you remember when I was talking about memories and how you can remember them better with Pandora on your wrist? Well, the other way which is a little bit cheaper and I even maybe prefer it, is to make a scrapbook of photos, pictures, old tickets and songs you used to like. I simply call it a book of life.
So I found myself finishing one just recently. I was adding some more pictures and memories from my Berlin time and how could I skip all those brunches and chai lattes? Oh well, this one is with my friend Fede, who always happily joined me for a morning crime at Barcomi's! Grazie Fedeee!
How do you preserve memories? Do you scrapbook? Or just simply keep them alive in your head? 


Pamatate si ako som nedavno hovorila o Pandore a o tom ako si s priveskami na ruke lepsie pripomeniete tie krasne chvile s ktorymi sa spajaju? Takze dalsi sposob, ktory je rozhodne lacnejsi a pravdepodobne ho mam aj radsej, je robenie roznych kolazi z fotiek, obrazkov, starych listkov na koncerty a do kina, textov piesni, ktore ste zvykli pocuvat... Jednoducho to volam kniha zivota.
Tak som sa pred nedavnom pristihla jednu dokoncovat. Pridavala som uz len posledne fotky z Berlina, a ako by som mohla preskocit vsetky tie brunche a chai latte? Zrovna tieto, co vidite na fotke su s mojou kamoskou Fede, ktora bola mojou partnerkou v tomto rannajsom zlocine a stale sa ku mne rada pridala, ked sme mali stravit sobotne rano u Barcomi's :) Grazie Fede!
Ako si konzervujete spomienky Vy? Scrapbooking? Alebo si ich len volne nechavate zive v hlave?

Photobucket


Be the first to reply!

Post a Comment

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x