February 14, 2013

the cupcake day


Probably a big Valentine's cliché (probably?!), but I prepared some cupcakes for today. 
Actually, I was baking them already yesterday, so I can start giving them to the loved ones from the very beginning of the day :) And boy, they were good! Ok, my bro said that I can do better, but let's face it, he is a family, he is the only one who has a right to say so - lol.
Anyway, just wanted to wish you all a very happy Valentine's day and may you spend it with people you love, because that's exactly what I am going to do!
Have a lovely one!


Pravdepodobne dost clise na Valentina (dost?!), ale na dnesok som prichystala zopar muffinov.
Vlastne som ich piekla uz vcera, aby som ich mohla zacat rozdavat uz v predvecer, nakolko na dnes sa uz nic nezvysilo, lebo to co ostalo vzal moj brat do skoly - som celkom zvedava komu ich rozdal, dufam len ze ich nezjedol sam, hah.
Musim povedat, ze sa podarili. Hoci moj brat povedal, ze viem aj lepsie, ale nakolko je rodina, tak je asi jediny, kto ma pravo na taketo vyjadrenie, haha.
No nevadi, chcela som Vam len zazelat stastneho Valentina, nech ho prezijete s tymi, ktorych mate najradsej, a ktori su vasemu srdcu najblizsi, lebo to je presne to, co budem robit ja!



Photobucket


4 comments:

  1. mnam! :) ako inak ako ruzovou by mohol byt napisany recept!!! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neuveris, ale ja som ho nepisala :D Uz som ho takto dostala, niekto asi odhadol moju slabost na farby hahaha

      Delete
  2. look delicious! I must try to make them!

    ReplyDelete

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x