July 2, 2013

Because breakfast is the most important meal of the day

Today, my brother surprised me with breakfast served like for a king, well queen indeed. Pancakes with raspberries and white chocolate. Please remind me that I am still at HOME and not somewhere in between New York and LA! What's your favorite dish to start the day? Share!

Dnes ma moj brat prekvapil a naserviroval ranajky ako pre krala, vlastne v tomto pripade, ako pre kralovnu. Hm, asi sa to tak robi, ked ma clovek titul doma :) V kazdom pripade som sa na chvilku preniesla niekam medzi New York a LA, a len nerada som sa z tohto sna zobudila s uvedomenim si, ze som vlastne DOMA! Malinove lievance sa podarili na jednotku a ja uz s napatim cakam, co prinesie dalsie rano :-D Co zvyknete ranajkovat Vy? Podelte sa!





3 comments:

  1. wow, myslím, že to dám Davidovi prečítať:D aj keď predvčerom som dostala raňajky aj ja!:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nech sa paci, budem len rada, ked sa inspiruje :) A ano, asi je mesiac sestier - Ing :D Ja teraz vsetko ospravedlnujem titulom :D Ale mala by som uz prestat a vratit sa do normalneho modu!

      Delete

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x